Sol·licitud d'informe previ en matèria d'incendis
És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol·licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d'incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer, consulteu a l'apartat: "més informació".
Posteriorment a l'obtenció de l'informe favorable, caldrà realitzar l'acte de comprovació en matèria d'incendis i procedir a efectuar la comunicació prèvia corresponent.
Obtenir instància
Tramitar en línia
- On adreçar-se:
- OFICINA D'ASSISTÈNCIA EN MATÈRIA DE REGISTRE OAMR
- 972 419 010
- www.girona.cat/ic
- A qui va adreçat:
- - Les persones físiques o jurídiques que tinguin capacitat d'obrar d'acord amb les normes civils
- Quan la Llei així ho declari expressament, els grups d'afectats/des, les unions i entitats sense personalitat jurídica i els patrimonis independents o autònoms.
- Com fer-ho:
- - Telemàticament mitjançant la Seu Electrònica
- Documentació que cal aportar:
- SOL·LICITUD D'INFORME EN MATÈRIA D'INCENDIS:
- Projecte tècnic visat (suport electrònic)
- Documentació tècnica (formulari SP01 del Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya)
Especificacions de la documentació a aportar:
- Projecte tècnic descriptiu i justificatiu del compliment de la reglamentació tècnica aplicable en matèria d'incendis.
- Observacions:
- La documentació com plànols, croquis, projectes... s'ha de presentar en suport electrònic:
- Persones jurídiques professionals: PDF
Altra informació d'interés:
L'Ajuntament trametrà la sol·licitud a l'òrgan competent de la Generalitat, el qual emetrà l'informe en un termini de dos mesos, i el farà arribar a l'Ajuntament que, alhora, el notificarà a la persona interessada.
No caldrà realitzar novament aquest tràmit:
En el supòsit d'haver tramitat una llicència d'obres i haver efectuat ja el control preventiu en matèria d'incendis.
En el supòsit que una activitat, sense ser modificada, canviï de titularitat i ja disposi d'aquest control preventiu en matèria d'incendis.
Organisme competent:
Generalitat de Catalunya.
Termini de la sol·licitud:
Prèviament a l'inici de l'activitat i de la presentació de la corresponent comunicació prèvia.
Silenci administratiu:
En el cas que, un cop transcorregut aquest termini no s'hagi emès l'informe, s'entén que l'informe és favorable.
- Legislació
- - Llei 3/2010, del 18 de febrer, de prevenció i seguretat en matèria d'incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis.
- Termini resolució
- El termini per resoldre la petició d'informe per part de l'òrgan de la Generalitat és de dos mesos des que entra la petició fins que s'emet l'informe.
- Més informació
-
Llei 3/2010, de 18 de febrer
-
Formulari SP01 del Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya