Sol·licitud d'autorització sanitària d'establiment de tatuatge, micropigmentació i pírcing
Les activitats de tatuatges, micropigmentació i pírcing requereixen autorització sanitària prèvia per poder iniciar la seva activitat.
Per presentar aquest tràmit caldrà emplenar la sol·licitud específica que trobareu a l'apartat Més informació > Documents associats al tràmit i adjuntar-la en el formulari electrònic que trobareu al botó Comença.
Presentació simultània de la comunicació d'obertura o llicència municipal corresponent.
- Fotocòpia del DNI, NIF o NIE de la persona titular (en el cas de canvi de persona titular ha de ser el DNI, NIF o NIE de la nova persona titular).
Especificacions de la documentació a aportar:
- Autorització inicial:
- Plànol de l'establiment, a escala i acotat, incloent la situació de sales/cabines de treball i d'esterilització, distribució de les lliteres, armaris per al material, armaris per a la roba de treball, altres equipaments, punts d'aigua de xarxa, rentamans,etc.
- Fotocòpia del contracte amb l' empresa Gestió de Residus i full d'alta com a generador de residus.
- Fotocòpia dels documents informatius sobre les pràctiques de tatuatge, micropigmentació i pírcing a lliurar a la persona usuària d'acord amb l'article 5.2 del Decret 90/2008, de 22 d'abril:
- Document de consentiment informat
- Document acreditatiu dels serveis realitzats amb les dades de l'establiment (nom i número d'autorització) i d'identificació de la persona aplicadora (nom i cognoms)
- Dades del personal aplicador: Fotocòpia del DNI/NIE, fotocòpia del certificat de vacunació d'hepatitis B i del tètanus i del diploma del curs de formació higienicosanitària de cadascú.
- Descripció detallada dels equipaments i instruments destinats a les operacions d'esterilització i desinfecció. Tipus d'autoclau: característiques tècniques, controls del procés d'esterilització i registre d'aquests controls.
- Document que reculli els procediments de neteja i desinfecció de les instal·lacions i del material (ha d'iincloure l'esterilització) així com la freqüència amb què es fa i les fitxes de seguretat de tots els productes químics emprats.
- Document que reculli el procediment de treball (passos a seguir) per a cada una de les activitats que realitzin: tatuatges, pírcing o micropigmentació.
- Canvi de titularitat:
- Fotocòpia d'un document acreditatiu del canvi (document signat per les dues parts, escriptura de constitució i modificacions d'entitats jurídiques...)
- Modificació d'instal·lacions o activitat:
- Memòria descriptiva de les noves instal·lacions i/o de l'activitat que inclogui, com a mínim, les dades del model de memòria annex.
- Si s'han produït canvis en les instal·lacions, croquis o plànol de l'establiment, incloent la situació de sales de treball i d'esterilització amb tancament estanc, distribució de les lliteres, armaris per al material, armaris per a la roba de treball, altres equipaments punts d'aigua de xarxa, rentamans....
- Dades del personal: nombre de persones que hi treballen (llistat amb el nom i el DNI), fotocòpia del certificat de vacunació d'hepatitis B, del tètanus i del diploma del curs de formació higienicosanitària de cadascú.
- Document dels procediments de treball ( passos a seguir) per a cadascuna de les activitats que es realitzin: tatuatges, pírcing o micropigmentació.
Decret 90/2008, de 22 d'abril, pel que es regulen les pràctiques de tatuatge, micropigmentació i pírcing, així com els requisits higinenicosanitaris que han de complir els establiments on es realitzen aquestes pràctiques.
En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades , l’informem que les seves dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.
Al respecte, s’indica que Ajuntament de Girona és el responsable del tractament d’aquestes dades personals, que conservarà de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada cas.
Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació mitjançant la remissió d’un escrit dirigit per mitjans electrònics (ajuntamentinforma@ajgirona.cat), o en format paper, ja sigui presencialment o per correu postal a l’adreça següent: Pl. del Vi, 1, 17004, Girona, (Girona)
Per a més informació, consulti la nostra política de privacitatTràmits relacionats
- Baixa d'una activitat
- Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
- Declaració responsable en matèria de salut alimentària
- Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
- Comunicació prèvia per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari
- Llicència d'establiments fixos oberts al públic d'espectacles públics i activitats recreatives ordinàries
- Comunicació prèvia d'establiments fixos oberts al públic d'espectacles públics i activitats recreatives ordinàries
- Comunicació prèvia de modificació no substancial d'un establiment i/o un espectacle o activitat recreativa
- Llicència per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari
- Consulta prèvia de classificació de l'activitat
- Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
- Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic
- Llicència ambiental (Annex II)
- Sol·licitud de rètols, banderoles i tendals
- Llicència municipal d'establiments oberts al públic de règim especial
- Declaració responsable pòlissa de responsabilitat civil
- Llicència d’establiments no permanents desmuntables
- Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat
- Llicència de terrassa
- Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
- Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient
- Declaració responsable de venda temporal de material pirotècnic per Sant Joan