Comunicació de la justificació econòmica de subvencions al manteniment de l'ocupació del programa Girona Actua (+)
Justificació de subvencions destinades al manteniment de l'ocupació de totes aquelles activitats empresarials que s'han vist afectades per l'estat d'alarma decretat pel Reial Decret 463/2020, de 14 de març, per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19.
Obtenir instància
Tramitar en línia
- On adreçar-se:
- OFICINA D'ASSISTÈNCIA EN MATÈRIA DE REGISTRE OAMR
- 972 419 010
- www.girona.cat/ic
- A qui va adreçat:
- Empreses, professionals autònoms/es i entitats sense afany de lucre a qui l'Ajuntament de Girona hagi atorgat una subvenció al manteniment de l'ocupació del programa Girona Actua (+).
- Com fer-ho:
- - Telemàticament mitjançant la Seu Electrònica
- Documentació que cal aportar:
- Documentació a aportar per a la justificació de les subvencions de la línia 1 (persones autònomes que no ocupen treballadors/es):
- Còpia de les factures incloses a la relació de despeses imputades a la subvenció, així com els comprovants bancaris del pagament de les despeses subvencionables (extractes, rebuts de transferència o altres documents justificatius).
-Comprovants bancaris dels rebuts d'autònoms RETA dels sis mesos anteriors a la data de presentació de la justificació econòmica, i/o resolució de reconeixement de prestació extraordinària de cessament de l'activitat prevista a l'article 13.2 del RDL 30/2020 de 29 de setembre, en el seu cas.
- Comprovant de la transferència bancària, en cas de renúncia que comporti reintegrament de fons no executats.
Documentació a aportar per a la justificació de subvencions de la línia 2 (microempreses, professionals autònoms/es i entitats sense ànim de lucre amb una plantilla de fins a 10 treballadors/es):
- Nòmina dels mesos de contracte subvencionats, signades pel treballador/a.
- Comprovants bancaris (extracte, rebuts de transferència o altres documents acreditatius) de pagament de salaris i altres justificants de pagament en efectiu dels salaris.
- Informe de Dades de Cotització (IDC) amb data posterior a la finalització del període subvencionable.
- Comprovant de transferència bancària, en cas de renúncia que comporti reintegrament de fons no executats.
- Observacions:
- Hi ha unes bases específiques anuals per a la convocatòria.
- Tràmits relacionats:
-
Comunicació de dades bancàries de creditors/res
-
Sol·licitud de subvenció al manteniment de l'ocupació del programa Girona Actua (+)
- Més informació
-
Ajuts Girona Actua (+)