Llicència de terrassa

Per ocupar la via pública amb taules, cadires i elements anàlegs s'ha de disposar de llicència municipal vigent.

Les llicències per ocupació de la via pública amb terrasses són de caràcter temporal i podran ser anuals o per temporada. La llicència anual s’atorga per un període que finalitza el 31 de desembre, inclusivament, de l’any en curs. La llicència per temporada abasta des del 15 de març fins al 15 de novembre, ambdós dies inclosos.

Per presentar aquest tràmit caldrà emplenar la instància específica que trobareu a l'apartat de documentació i adjuntar-la en el formulari electrònic que trobareu al botó Comença, juntament amb un plànol signat per un tècnic competent.

En termini
Preu / Taxa
La taxa que estableixi les Ordenances fiscals
Documentació a aportar

Instància específica

Conjuntament amb la sol·licitud especifica cal aportar un plànol de planta acotat i de la seva zona d’influència a escala 1:50 o 1:100 signat per tècnic competent, on hi figuri:

  • Superfície de la zona a ocupar.
  • Mòduls de taules i cadires d'acord amb l'annex 1.
  • Elements auxiliars que es vulguin instal·lar.
  • Façana i porta d'accés al local principal.
  • Mobiliari urbà que pugui existir en la zona d'influència de la terrassa.
  • Passos de vianants o guals propers a la terrassa.
Descripció

Per ocupar la via pública amb taules, cadires i elements anàlegs s'ha de disposar de llicència municipal vigent.

Les llicències per ocupació de la via pública amb terrasses són de caràcter temporal i podran ser anuals o per temporada. La llicència anual s’atorga per un període que finalitza el 31 de desembre, inclusivament, de l’any en curs. La llicència per temporada abasta des del 15 de març fins al 15 de novembre, ambdós dies inclosos.

Per presentar aquest tràmit caldrà emplenar la sol·licitud específica que trobareu a l'apartat de Documents associats al tràmit i adjuntar-la en el formulari electrònic que trobareu al botó Comença, juntament amb un plànol signat per un tècnic competent.

Canals de tramitació
Electrònic
Informació bàsica sobre protecció de dades:

En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades , l’informem que les seves dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.

Al respecte, s’indica que Ajuntament de Girona és el responsable del tractament d’aquestes dades personals, que conservarà de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada cas. 

Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i  limitació mitjançant la remissió d’un escrit dirigit per mitjans electrònics (ajuntamentinforma@ajgirona.cat), o en format paper, ja sigui presencialment o per correu postal a l’adreça següent: Pl. del Vi, 1, 17004, Girona, (Girona)

Per a més informació, consulti la nostra política de privacitat
Actualitzat el 16/11/2023

Tràmits relacionats

Autònoms i empreses

Assistent de tràmits per negocis Assistent de tràmits per negocis
Conèixer tots els tràmits necessaris del vostre negoci ara serà més senzill amb l'assistent d'activitats econòmiques.
Presenteu una factura Presenteu una factura
Sou proveïdor d'aquest ens? Doncs, recordeu que heu d'enviar les factures electrònicament.
Presenteu una licitació Presenteu una licitació
Consulteu i presenteu-vos a les licitacions en curs d'aquest ens.
Canal empresa (FUE) Canal empresa (FUE)
Teniu o voleu obrir un negoci? Tramiteu des d'un únic lloc amb les diferents administracions.