| Descripció | Imagina't el teu fill immers en un món ple de música, moviment i fantasia. Aquest curs li ofereix una oportunitat preciosa: aprendre anglès de manera natural mentre juga, es mou i dona ales a la seva imaginació.
A cada sessió, explorarà la dansa a través de jocs senzills, creatius i màgics. Descobrirà com expressar emocions amb el cos, millorarà la coordinació i l'equilibri, i es mourà amb llibertat i alegria. I sense que se n'adoni, anirà incorporant paraules noves, números, colors i expressions en anglès a través de cançons i històries que l'atraparan des del primer dia.
Apuntar-lo a aquest curs és oferir-li un espai on créixer, confiar en ell mateix i compartir moments significatius amb altres nens i nenes. L'ajudarà a construir una base emocional i expressiva sòlida, a través del joc i el moviment.
No tots els nens tenen la sort de viure l'anglès d'aquesta manera tan viva, corporal i lúdica. Una proposta que el farà créixer feliç.
El 20 de desembre els alumnes participaran de la Xocolatada Celta, serà una ocasió bonica per veure tot el que ha après i com s'ho ha passat de bé.
Un projecte a càrrec de Betlem Burcet
Mestra especialista en música, ballarina i terapeuta, amb un Màster de la Universitat de Limerick (Irlanda), Betlem acompanya els més petits a créixer jugant, cantant i movent-se en un entorn ple de màgia i aprenentatge.
www.mediterraniaescola.cat
A/e info@mediterraniaescola.cat |