martes 9 de agosto 2022, 00:34:09
Sede electrónica
Os encontráis en: Sede electrónica » Facturas electrónicas
Segons la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic, les empreses que hagin d’emetre factures a les administracions públiques, des del dia 15 de gener de 2015, han de presentar-les en format electrònic a través del servei e.FACT del Consorci d’Administració Oberta de Catalunya.
Base 23 de las bases de ejecución del presupuesto 2022
Están obligadas a usar la factura electrónica ya presentarla a través del punto general de entrada que corresponda las siguientes entidades:
Las facturas en papel deben presentarse en el registro general de la entidad correspondiente, el cual las remitirá diariamente a la respectiva unidad de contabilidad con el fin de que esta unidad las anote en el registro contable de facturas.
Se establece como Punto General de entrada de facturas electrónicas del Ayuntamiento de Girona y entidades que dependen del servicio de factura electrónica de la Administración Abierta de Cataluña (AOC), eFACT, y visto el convenio firmado el 15 de septiembre de 2014 entre la Administración General del Estado y la Generalidad de Cataluña por el que ésta se adhiere al Punto General de entrada de facturas del Estado (FACe).
L’Ajuntament de Girona, amb CIF P1708500B, està adherit a la plataforma de l’AOC per l’emissió de facturació electrònica.
Podeu accedir-hi a través del següent enllaç:
Acceso al Buzón de de e-facturas |
Els codis DIR3 per als òrgans gestors, per a les unitats tramitadores i les oficines comptables és el L01170792.
Les factures han de ser amb format XML "facturae". Els pdf no són vàlids.
Al fitxer XML que es carrega a l’AOC cal informar del número d’albarà i del departament o centre al qual s’ha fet el servei o s’ha entregat el material.
© 2022 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010