Ajuntament de Girona

dijous 21 de novembre 2024, 10:12:27

Català   |   Castellano

Portada   |   Mapa Web   |   Ajuda

Us trobeu a:   Seu electrònica  » L'Ajuntament  » Cartes de serveis  »  Detall de Carta de Serveis

OIAC. Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana

Presentació

L’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) neix per apropar l’Ajuntament a tots els ciutadans i ciutadanes. Per proporcionar tota la informació possible. Per facilitar la gestió de tràmits municipals i també d’altres administracions concertades. Una via de contacte directa i ràpida entre l’Ajuntament i tu.

La missió de l'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadanade és atendre, sota uns criteris d'eficàcia i d'eficiència, els ciutadans i les ciutadanes gironins que entren a les nostres oficines (en aquests moments ja en tenim vuit de repartides per tota la ciutat) a demanar informació o fer alguna gestió.


Què fem ?

L'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) proporciona la màxima informació possible i facilita la tramitació dels assumptes administratius d'àmbit municipal i d'altres administracions concertades, sota els criteris de proximitat, eficàcia i eficiència en l'atenció de les persones.


Què oferim ?

L'Oficina d'Informació i Atenció Ciutdana proporciona:

  • Informació sobre els equipaments culturals, esportius i de lleure de Girona, l'agenda d'actes municipals i les entitats ciutadanes.
  • Informació sobre els horaris i les rutes dels transports urbans i interurbans.
  • Orientació sobre els tràmits que hagueu de fer amb l'Ajuntament de Girona.
  • Exposició pública de documents i llibres de decrets municipals.
  • Difusió d'informació a través de les cartelleres de la ciutat, les columnes als diaris, els SMS a mòbils i les bustiades de distribució d'informació municipal.
  • Edició de la publicació mensual amb informació de l'agenda municipal.
  • Tramitacions: Regsitre d'Entrada, Padró Municipal d'Habitants, Cens d'Animals de Companyia.
  • Bústia d'Avisos i Suggeriments.

A qui ens adrecem ?

A totes les persones que es dirigeixin a l'Ajuntament de Girona per demanar informació sobre la ciutat o gestionar qualsevol tràmit municipal.

Com podeu accedir al nostre servei?

  • Presencialment, a les diferents oficines de la ciutat.
  • Per telèfon al 972 419 010.
  • Per fax al 972 419 499.
  • A través del web municipal: www.girona.cat
  • A través del correu electrònic: ajuntamentinforma@ajgirona.cat
  • A través dels caixers electrònics d'Atenció Ciutadana:
    - Mercat Municipal del Lleó (plaça Calvet i Rubalcaba, 15).
    - Pavelló Municipal d'Esports de Palau (carrer Josep Aguilera i Martí, 2).
    - Piscina de Can Gibert del Pla (carrer Taga, 9).
    - Hospital Doctor Josep Trueta (avinguda de França, 60).
    - Centre Cívic Onyar (carrer Camp de la Plana, 13).
    - Seu de la Generalitat de Catalunya (plaça Pompeu Fabra, 1).

El nostre compromís

A l'OIAC ens comprometem a:

  1. Donar resposta a les consultes d'informació rebudes a la bústia ajuntamentinforma@ajgirona.cat en un termini màxim de 2 dies hàbils.
  2. Mantenir una mitjana de temps d'espera en l'atenció personal inferior a 15 minuts.
  3. Proporcionar una mitjana de temps d'espera telefònica inferior a 20 segons.
  4. Fer seguiment de la Bústia d'Avisos de l'Ajuntament de Girona perquè es doni resposta en menys de 15 dies.
  5. Obtenir una puntuació mínima de 7 en les enquestes de satisfacció.

Ajudeu-nos a millorar

  • Adreceu-vos al servei o truqueu-hi en les hores de més fluïdesa.
  • Acosteu-vos a les oficines dels barris, més properes al vostre domicili.
  • Informeu-vos prèviament per telèfon o per canals telemàtics de la documentació necessària per el tràmit.
  • Veniu amb la documentació completa una sola vegada.
  • Feu el tràmit amb temps, sense esperar el dia de venciment.
  • Porteu la instància omplerta: guanyarem temps.
  • Feu-nos saber els errors que detecteu i els canvis en les vostres dades per mantenir el nostre fitxer actualitzat.

Si ens feu arribar els vostres comentaris, mitjançant el formulari que teniu a la vostra disposició al portal www.girona.cat, podrem millorar aquesta Carta de Serveis.

 

Contacte

Compliment dels compromisos

Consultes d'informació rebudes a la bústia

Donar resposta a les consultes d'informació rebudes a la bústia "ajuntamentinforma@ajgirona.cat" en un termini màxim de 2 dies hàbils.

Periode Consultes rebudes Consultes contestades dins de termini Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre 1055 1055 100% Semàfor verd
2011  2on Trimestre 1441 1441 100% Semàfor verd
2011  1er Trimestre 1133 1132 100% Semàfor verd
Temps d'espera en l'atenció personal

Mantenir una mitjana de temps d'espera en l'atenció personal inferior a 15 minuts.

Periode Mitjana de temps d'espera recollida Mitjana de temps d'espera màxima Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre 10 minuts 57 segons 15 minuts 100% Semàfor verd
2011  2on Trimestre 12 minuts 55 segons 15 minuts 100% Semàfor verd
2011  1er Trimestre 5 minuts 45 segons 15 minuts 100% Semàfor verd
Temps d'espera telefònica

Proporcionar una mitjana de temps d'espera telefònica inferior a 20 segons.

Periode Mitjana de temps d'espera recollida Mitjana de temps d'espera màxima Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre 9 segons 20 segons 100% Semàfor verd
2011  2on Trimestre 11 segons 20 segons 100% Semàfor verd
2011  1er Trimestre 4 segons 20 segons 100% Semàfor verd
Bústia d'Avisos

Fer seguiment de la Búsita d'Avisos de l'Ajuntament de Girona perquè es doni resposta en menys de 15 dies

Periode Respostes dins de termini Total avisos Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre 867 1119 77% Semàfor groc
2011  2on Trimestre 887 970 91% Semàfor verd
2011  1er Trimestre 693 782 89% Semàfor groc
Enquestes de satisfacció i dades històriques dels indicadors de la carta de serveis de l'OIAC (2006 - 2010)

Obtenir una puntuació mínima de 7 en les enquestes de satisfacció. Vegeu tot seguit el resultat de les últimes enquestes realitzades:

ENQUESTA DE SATISFACCIÓ - 2010

ENQUESTA DE SATISFACCIÓ - 2006

Dades històriques dels indicadors: 2006 -2007 - 2008 - 2009 - 2010

Periode Puntuació obtinguda Puntuació mínima Grau d'acompliment Semàfor
2010   7,8 7 100% Semàfor verd
2006   8,8 7 100% Semàfor verd
 

© 2024 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010