dimarts 15 d'octubre 2024, 10:57:53
Seu electrònica
Us trobeu a: Seu electrònica » L'Ajuntament » Cartes de serveis » Detall de Carta de Serveis
L’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) neix per apropar l’Ajuntament a tots els ciutadans i ciutadanes. Per proporcionar tota la informació possible. Per facilitar la gestió de tràmits municipals i també d’altres administracions concertades. Una via de contacte directa i ràpida entre l’Ajuntament i tu.
La missió de l'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadanade és atendre, sota uns criteris d'eficàcia i d'eficiència, els ciutadans i les ciutadanes gironins que entren a les nostres oficines (en aquests moments ja en tenim vuit de repartides per tota la ciutat) a demanar informació o fer alguna gestió.
L'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) proporciona la màxima informació possible i facilita la tramitació dels assumptes administratius d'àmbit municipal i d'altres administracions concertades, sota els criteris de proximitat, eficàcia i eficiència en l'atenció de les persones.
L'Oficina d'Informació i Atenció Ciutdana proporciona:
A totes les persones que es dirigeixin a l'Ajuntament de Girona per demanar informació sobre la ciutat o gestionar qualsevol tràmit municipal.
A l'OIAC ens comprometem a:
Si ens feu arribar els vostres comentaris, mitjançant el formulari que teniu a la vostra disposició al portal www.girona.cat, podrem millorar aquesta Carta de Serveis.
BARRI VELL - Ajuntament
Pl. del Vi, 1 – 17004 Girona
Consultar els horaris a: www.girona.cat/ic/cat/onsom
Donar resposta a les consultes d'informació rebudes a la bústia "ajuntamentinforma@ajgirona.cat" en un termini màxim de 2 dies hàbils.
Periode | Consultes rebudes | Consultes contestades dins de termini | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 1055 | 1055 | 100% | |
2011 2on Trimestre | 1441 | 1441 | 100% | |
2011 1er Trimestre | 1133 | 1132 | 100% |
Mantenir una mitjana de temps d'espera en l'atenció personal inferior a 15 minuts.
Periode | Mitjana de temps d'espera recollida | Mitjana de temps d'espera màxima | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 10 minuts 57 segons | 15 minuts | 100% | |
2011 2on Trimestre | 12 minuts 55 segons | 15 minuts | 100% | |
2011 1er Trimestre | 5 minuts 45 segons | 15 minuts | 100% |
Proporcionar una mitjana de temps d'espera telefònica inferior a 20 segons.
Periode | Mitjana de temps d'espera recollida | Mitjana de temps d'espera màxima | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 9 segons | 20 segons | 100% | |
2011 2on Trimestre | 11 segons | 20 segons | 100% | |
2011 1er Trimestre | 4 segons | 20 segons | 100% |
Fer seguiment de la Búsita d'Avisos de l'Ajuntament de Girona perquè es doni resposta en menys de 15 dies
Periode | Respostes dins de termini | Total avisos | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 867 | 1119 | 77% | |
2011 2on Trimestre | 887 | 970 | 91% | |
2011 1er Trimestre | 693 | 782 | 89% |
Obtenir una puntuació mínima de 7 en les enquestes de satisfacció. Vegeu tot seguit el resultat de les últimes enquestes realitzades:
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ - 2010
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ - 2006
Dades històriques dels indicadors: 2006 -2007 - 2008 - 2009 - 2010
Periode | Puntuació obtinguda | Puntuació mínima | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2010 | 7,8 | 7 | 100% | |
2006 | 8,8 | 7 | 100% |
© 2024 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010