dijous 5 de desembre 2024, 23:06:54
Seu electrònica
Us trobeu a: Seu electrònica » L'Ajuntament » Cartes de serveis
Les Cartes de Serveis són documents que recullen informació de les prestacions que ofereix l’Ajuntament als ciutadans i ciutadanes, dels compromisos que pren per afavorir que el nivell del servei sigui de qualitat i de les vies per obtenir informació i/o fer aportacions i suggeriments. Són, per tant, uns instruments útils perquè la ciutadania conegui els serveis que ha de rebre i pugui participar en la seva millora.
Les Cartes de Serveis han de comportar l’avaluació dels objectius aconseguits per part de les diferents Àrees de l’Ajuntament i, a través de la millora dels processos interns, incrementar el nivell de prestació.
La virtut més destacable de les Cartes de Servei és que incorporen compromisos que adquireix l’Ajuntament de Girona envers la ciutadania, per aquest motiu a cada carta de serveis s’incorpora un apartat de compliment de compromisos on es farà constar el resultat de la gestió municipal de forma trimestral.
Valoració dels resultats:
En els casos en què els objectius s'hagin assolit en un percentatge molt alt, pot ser un indicador que estem en disposició d'oferir una millora del nostre compromís.
L’aplicació de les cartes suposa la possibilitat de introduir la millora contínua a l’Ajuntament de Girona, i un model de qualitat, per a partir dels resultats obtinguts poder estudiar com progressar.
Per aquest motiu anualment:
En definitiva, confiem que les cartes esdevinguin veritables instruments de gestió que ens permetin incidir en aquells aspectes en què detectem uns resultats més febles i estudiar si cal reforçar i mantenir o bé millorar aquells compromisos en què els resultats siguin positius.
© 2024 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010