dijous 21 de novembre 2024, 09:42:20
Seu electrònica
Us trobeu a: Seu electrònica » L'Ajuntament » Cartes de serveis » Detall de Carta de Serveis
La selecció de personal a les administracions públiques està regulada a través d’una normativa destinada a garantir que aquests processos es desenvolupin sota els principis bàsics d’igualtat, mèrit i capacitat. Des de la Secció de Personal de l’Ajuntament de Girona treballem perquè aquests processos no només es facin de la forma més transparent i efectiva possible, sinó també perquè la complexitat burocràtica no sigui un obstacle per a l’accés dels ciutadans i ciutadanes a tota la informació i els serveis necessaris per participar en les convocatòries que puguin ser del seu interès.
La nostra feina consisteix a instrumentar, a partir de les places vacants de la plantilla de personal municipal, i dotades pressupostàriament en l’exercici corresponent, els procediments per proveir els llocs de treball.
Persones de 18 a 64 anys que volen accedir a un lloc de treball a l’Ajuntament de Girona.
Per millorar el servei i garantir l’acompliment dels nostres compromisos de qualitat us demanem la vostra col·laboració:
Es pot accedir al nostre servei presentant les sol·licituds en el Registre General i en els centres habilitats de la ciutat. Les sol·licituds també es poden trametre per correu certificat.
Per poder participar en els diferents processos de selecció s’ha d’aportar la documentació següent:
PER SOL·LICITAR INFORMACIÓ:
PER PRESENTAR LES SOL·LICITUDS I LA DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:
Publicarem la llista de persones admeses, la composició del tribunal i les dates de les proves en un termini màxim de 20 dies hàbils des del termini de presentació de sol·licituds.
(*) Per tal de facilitar l'accés dels aspirants a consultar la llista d'admesos i exclosos, tribunal de cada convocatòria i data de proves es va optar per aprovar-ho de forma conjunta per a totes les convocatòries i no una a una de forma independent. Això ha generat la demora que ara ens implica no haver complert l'objectiu.
Periode | Publicacions dins termini | Total de publicacions | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2010 | 30 | 32 | 94% | |
2009 | 0 | 46 | 0% (*) |
La publicació definitiva de les persones aspirants admeses en el tauler d’anuncis i al web municipal es farà en un termini de 7 dies.
Periode | Publicacions dins termini | Total de publicacions | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2010 | 22 | 23 | 96% | |
2009 | 14 | 15 | 93% |
La publicació dels resultats de cada prova es farà en un temps no superior a 1 dia. Només en situacions excepcionals, o quan les característiques de l’oposició o el nombre d’aspirants ho faci necessari, aquest temps podrà ser superior, però en cap cas sobrepassarà els 5 dies
Periode | Publicacions dins termini | Total de publicacions | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2010 | 97 | 103 | 94% | |
2009 | 120 | 120 | 100% |
Les reclamacions que es produeixin durant qualsevol procés selectiu es resoldran com a màxim en 30 dies.
Periode | Respostes dins termini | Total de reclamacions | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2010 | - | - | - | |
2009 | - | - | - |
© 2024 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010