dimarts 15 d'octubre 2024, 11:17:43
Seu electrònica
Us trobeu a: Seu electrònica » Serveis en línia
El registre electrònic de l’Ajuntament de Girona és l'accés per mitjans electrònics al registre general de documents de l’Ajuntament i s'hi pot accedir durant les 24 hores del dia, cada dia de l’any.
Si es vol sol·licitar a través d'Internet i el tràmit està habilitat per fer-lo, cal que la persona interessada disposi d’un certificat electrònic reconegut per l’Agència Catalana de Certificació (CATCert), és a dir, un idCAT, e-DNI, T-CAT o el Camerfirma per a empreses. Els certificats electrònics de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT) també són vàlids.
Registre presencial:
El registre general d'entrada de documents de l'Ajuntament de Girona es troba a les Oficines d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) que podeu trobar tant als baixos de l'Ajuntament com també a cada barri amb tot allò que fins fa poc només es podia fer a l'Ajuntament.
MÉS INFORMACIÓ:
© 2024 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010