dimecres 19 de febrer 2025, 12:49:36
Seu electrònica
Us trobeu a: Seu electrònica » L'Ajuntament » Cartes de serveis » Detall de Carta de Serveis
L’esport és un dels factors més importants de projecció de la ciutat de Girona.
Girona disposa d’una xarxa d’equipaments esportius arreu de la ciutat. L’objectiu de la política esportiva municipal ha estat facilitar la pràctica esportiva al conjunt de la ciutadania, amb diferents equipaments i programes esportius. Donar suport als projectes que porten a terme els clubs i entitats esportives de la ciutat, promoure i facilitar la pràctica de l’activitat física i l’esport entre els ciutadans i ciutadanes de Girona amb l’objectiu de millorar la salut, la qualitat de vida i el benestar de la població, i que alhora sigui un element d’integració i cohesió social, són algunes de les principals missions en matèria esportiva de l’Ajuntament de Girona. Aquest fet implica que sorgeixin noves demandes, tant pel que fa al tipus d’esport a practicar com a la qualitat de les instal·lacions i espais que els han d’acollir. Aquesta situació obliga a la millora permanent dels equipaments esportius i a atendre les noves demandes d’ús. Des del Servei Municipal d’Esports treballarem per consolidar aquest projecte esportiu juntament amb els ciutadans i ciutadanes de Girona. Fem ciutat... fem esport.
Treballem per posar a disposició dels ciutadans i ciutadanes un conjunt d’activitats, d’instal·lacions i de programes per tal de promoure la pràctica esportiva, per garantir el dret i l’accés a l’activitat física i l’esport de tots els gironins i gironines com a element essencial de l’estat del benestar i de la cohesió social.
Als ciutadans i ciutadanes de Girona, clubs, entitats i associacions esportives, centres educatius i a la Universitat.
La vostra col·laboració és imprescindible per garantir un bon funcionament dels nostres serveis:
Per poder participar en les activitats fisicoesportives dirigides cal formalitzar una preinscripció en els terminis establerts, un cop confirmada la inscripció a l’activitat sol·licitada, cal efectuar el pagament del preu corresponent.
Per fer-se abonat/abonada cal presentar les dades personals de les persones titulars i beneficiàries (noms i cognoms, data de naixement, adreça, correu electrònic, telèfon, DNI), el número de compte corrent per fer el càrrec del rebut de l’any següent i fer efectiu el pagament corresponent a la quota d’inscripció i a la part proporcional de la quota anual.
Per obtenir el carnet d’abonat/abonada a la piscina de Palau, a les piscines d’estiu de la Zona Esportiva de la Devesa o a la sala de condicionament muscular de la piscina de Santa Eugènia – Can Gibert, cal adreçar-se a la mateixa instal·lació i aportar les dades personals i fer efectiva la taxa corresponent.
Per internet www.girona.cat/esports/
Analitzar la satisfacció dels nostres usuaris i usuàries i obtenir una puntuació mínima de 7,2 en les enquestes de satisfacció.
(*) La puntuació surt del promig de la valoració feta pels usuaris/es de les activitats d'estiu i de les piscines de la Devesa.
Periode | Puntuació obtinguda | Puntuació mínima desitjada | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 7,13 (*) | 7,2 | 99% |
![]() |
2011 2on Trimestre | 7,93 | 7,2 | 110% |
![]() |
2011 1er Trimestre | 7,99 | 7,2 | 111% |
![]() |
2010 | 26,83 | 28,8 | 93% |
![]() |
2010 4rt Trimestre | 7,1 | 7,2 | 99% |
![]() |
2010 3er Trimestre | 6,07 | 7,2 | 84% |
![]() |
2010 2on Trimestre | 6,3 | 7,2 | 88% |
![]() |
2010 1er Trimestre | 7,36 | 7,2 | 102% |
![]() |
2009 | 7,42 | 7,2 | 103% |
![]() |
2009 4rt Trimestre | 7,82 | 7,2 | 109% |
![]() |
2009 3er Trimestre | 7,09 | 7,2 | 98% |
![]() |
2009 2on Trimestre | 7,38 | 7,2 | 103% |
![]() |
2009 1er Trimestre | 7,38 | 7,2 | 103% |
![]() |
2008 | 7,5 | 7,2 | 104% |
![]() |
2008 4rt Trimestre | 7,5 | 7,2 | 104% |
![]() |
2008 3er Trimestre | 7,5 | 7,2 | 104% |
![]() |
Efectuar en les nostres instal·lacions les tasques de manteniment preventiu d'acord amb el pla de manteniment de la instal·lació, per oferir-vos un nivell de pràctica i de confort adient. En cas de manteniment correctiu o d'emergència, ho resoldrem en un termini màxim de 24 hores.
(*) Les dos actuacions correctives no realitzades en el termini de 24 hores corresponen a la reparació del sistema de calefacció de les instal·lacions esportives. Una s’ha realitzat abans de les 48 hores i l’altre abans de tres dies”
(**) La deshumectadora de la piscina municipal de Sta. Eugènia - Can Gibert del Pla es va espatllar el mes de setembre, actualment encara no funciona a ple rendiment. Així i tot s'han realitzat les actuacions oportunes per tal de garantir un ambient de confort en la sala de piscines.
Periode | Situacions resoltes en menys de 24 h | Total de situacions de manteniment correctiu o d'emergència | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 1 (**) | 2 | 50% |
![]() |
2011 2on Trimestre | 3 | 3 | 100% |
![]() |
2011 1er Trimestre | 4 | 6 | 67% (*) |
![]() |
2010 | 1 | 1 | 100% |
![]() |
2010 4rt Trimestre | - | - | - |
![]() |
2010 3er Trimestre | - | - | - |
![]() |
2010 2on Trimestre | - | - | - |
![]() |
2010 1er Trimestre | 1 | 1 | 100% |
![]() |
2009 | 16 | 19 | 84% |
![]() |
2009 4rt Trimestre | 1 | 1 | 100% |
![]() |
2009 3er Trimestre | 4 | 5 | 80% |
![]() |
2009 2on Trimestre | 2 | 2 | 100% |
![]() |
2009 1er Trimestre | 9 | 11 | 82% |
![]() |
Netejar diàriament cadascuna de les instal·lacions esportives, amb desinfecció específica de vestidors i lavabos així com de les zones de bany de les piscines i mantenir els espais esportius amb les condicions de neteja adequades per a la pràctica esportiva.
(*) La puntuació surt del promig de la valoració feta pels usuaris/es de les activitats d'estiu i de les piscines de la Devesa.
Periode | Valoració del nivell de neteja per part d'una empresa | Puntuació mínima desitjada | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 7.37 (*) | 7,2 | 102% |
![]() |
2011 2on Trimestre | 7,21 | 7,2 | 100% |
![]() |
2011 1er Trimestre | 7,81 | 7,2 | 108% |
![]() |
2010 | 27,42 | 28,8 | 95% |
![]() |
2010 4rt Trimestre | 6,69 | 7,2 | 93% |
![]() |
2010 3er Trimestre | 7 | 7,2 | 97% |
![]() |
2010 2on Trimestre | 7 | 7,2 | 97% |
![]() |
2010 1er Trimestre | 6,73 | 7,2 | 93% |
![]() |
2009 | 6,78 | 7,2 | 94% |
![]() |
2009 4rt Trimestre | 6,73 | 7,2 | 93% |
![]() |
2009 3er Trimestre | 6,76 | 7,2 | 94% |
![]() |
2009 2on Trimestre | 6,81 | 7,2 | 95% |
![]() |
2009 1er Trimestre | 6,81 | 7,2 | 95% |
![]() |
2008 | 6,55 | 7,2 | 91% |
![]() |
2008 4rt Trimestre | 6,6 | 7,2 | 92% |
![]() |
2008 3er Trimestre | 6,5 | 7,2 | 90% |
![]() |
Garantir una bona qualitat de l'aigua de les piscines d'acord amb els paràmetres establerts per la normativa vigent.
Periode | Analítiques fetes amb resultats satisfactòris | Total d'analítiques fetes | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 99 | 103 | 96% |
![]() |
2011 2on Trimestre | 68 | 72 | 94% |
![]() |
2011 1er Trimestre | 74 | 76 | 97% |
![]() |
2010 | 306 | 318 | 96% |
![]() |
2010 4rt Trimestre | 64 | 66 | 97% |
![]() |
2010 3er Trimestre | 96 | 105 | 91% |
![]() |
2010 2on Trimestre | 66 | 66 | 100% |
![]() |
2010 1er Trimestre | 80 | 81 | 99% |
![]() |
2009 | 326 | 332 | 98% |
![]() |
2009 4rt Trimestre | 63 | 63 | 100% |
![]() |
2009 3er Trimestre | 93 | 96 | 97% |
![]() |
2009 2on Trimestre | 100 | 101 | 99% |
![]() |
2009 1er Trimestre | 70 | 72 | 97% |
![]() |
2008 | 152 | 171 | 89% |
![]() |
2008 4rt Trimestre | 63 | 66 | 95% |
![]() |
2008 3er Trimestre | 89 | 105 | 85% |
![]() |
Les queixes i suggeriments seran contestades en un temps màxim de 10 dies.
Periode | Queixes contestades dins termini | Total de queixes rebudes | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 11 | 13 | 85% |
![]() |
2011 2on Trimestre | 11 | 12 | 92% |
![]() |
2011 1er Trimestre | 9 | 11 | 82% |
![]() |
2010 | 44 | 50 | 88% |
![]() |
2010 4rt Trimestre | 9 | 9 | 100% |
![]() |
2010 3er Trimestre | 12 | 15 | 80% |
![]() |
2010 2on Trimestre | 12 | 12 | 100% |
![]() |
2010 1er Trimestre | 11 | 14 | 79% |
![]() |
2009 | 39 | 49 | 80% |
![]() |
2009 4rt Trimestre | 7 | 9 | 78% |
![]() |
2009 3er Trimestre | 13 | 13 | 100% |
![]() |
2009 2on Trimestre | 12 | 16 | 75% |
![]() |
2009 1er Trimestre | 7 | 11 | 63% |
![]() |
2008 | 15 | 26 | 58% |
![]() |
2008 4rt Trimestre | 10 | 12 | 83% |
![]() |
2008 3er Trimestre | 5 | 14 | 36% |
![]() |
© 2025 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010