Ajuntament de Girona

dijous 28 de juliol 2016, 22:11:54

Català   |   Castellano

Portada   |   Mapa Web   |   Ajuda

Us trobeu a:   Seu electrònica  » L'Ajuntament  » Cartes de serveis  »  Detall de Carta de Serveis

Oficina Jove

Presentació

A l’Ajuntament de Girona presumim de ser un equip humà disposat a atendre i solucionar les demandes del conjunt de la ciutadania. Persones al servei de les persones, amb la voluntat de facilitar al màxim els imprescindibles tràmits que comporta viure en qualsevol col·lectivitat organitzada. Des de fa anys hem estat fent un esforç per apropar els nostres serveis i fer-los accessibles a la ciutadania sobre la base dels principis d’igualtat, transparència, participació, eficàcia i eficiència en la gestió. Aquest ha estat i és el nostre compromís en un marc ampli de treball per a la millora i el desenvolupament de la nostra ciutat. Les cartes de servei que ara us presentem volen contribuir a mantenir, i allí on sigui possible augmentar, el nivell de qualitat dels serveis que us oferim. Del vostre nivell d’exigència i de col·laboració, en dependrà, sens dubte, la nostra voluntat de millora permanent.



Què fem ?

La nostra feina consisteix a afavorir els processos d’emancipació juvenil dels i les joves de la comarca.


Què oferim ?

  • Informació i orientació sobre els temes que t’interessen
    - Informació sobre estudis, intercanvis internacionals, cultura, salut, turisme juvenil, etc.
    - Orientació per a l’elecció dels teus estudis.
    - Informació dels avantatges i tramitació dels carnets d’alberguista, ISIC (International Student Card) i ITIC (International Teacher Card.
    - Guies temàtiques d’informació juvenil.
     
  • Suport per aconseguir un treball digne
    - Informació i assessorament en temes de treball.
    - Borsa de treball amb ofertes de l’àrea d’influència.
    - Ofertes de treball a l’estranger.
    - Programes de formació a mida.
     
  • Recursos per accedir a un habitatge propi.
    - Informació i assessorament en temes d’habitatge.
    - Borsa de pisos de lloguer amb servei d’intermediació entre joves i propietaris.
    - Espai de trobada per a interessats a compartir pis.
    - Tramitació d’ajudes al pagament del lloguer.

A qui ens adrecem ?

Persones de 16 a 35 anys de la comarca del Gironès.


El nostre compromís

  1. Donar resposta a les consultes d’informació generalista rebudes a través de qualsevol mitjà (presencial, telefònic o per correu electrònic) en un termini màxim de dos dies hàbils.
  2. Donar hora per a entrevista personal al servei de treball de l’Oficina Jove en un termini no superior a quinze dies.
  3. Donar hora per a entrevista personal al servei d’habitatge de l’Oficina Jove en un termini no superior a quinze dies.
  4. Donar d’alta les sol·licituds d’ajuda de Renda Bàsica d’Emancipació dins del mateix mes en què es rep si disposem de tota la documentació.
  5. Tramitar qualsevol incidència relativa a la gestió de la Renda Bàsica d’Emancipació dins la mateixa setmana en què es rep la sol·licitud.
  6. Inscriure les sol·licituds de lloguer a la borsa de lloguer en un termini màxim de dos dies hàbils. Contestar les queixes i suggeriments que arribin al nostre servei en un temps no superior a quinze dies.
  7. Contestar les queixes i suggeriments que arribin al nostre servei en un temps no superior a quinze dies.

Ajudeu-nos a millorar

Per tal de millorar el servei i garantir l’acompliment dels nostres compromisos us demanem que:

  • Abans d’iniciar un tràmit, especialment la tramitació dels ajuts al pagament del lloguer, us informeu dels horaris del servei i la documentació que heu de presentar per fer-lo. Ho podeu consultar per telèfon, correu electrònic o al nostre web.
  • Aviseu amb antelació si per qualsevol circumstància heu d’anul ·lar una visita per a la qual teniu hora concertada en algun dels nostres serveis.
  • Comuniqueu qualsevol incidència o anomalia que detecteu al nostre servei.
  • Formuleu les queixes i suggeriments de millora que estimeu convenients a través dels sistemes establerts (Oficina d’Atenció Ciutadana i www.girona.cat/omic).

Contacte

    OFICINA JOVE DEL GIRONÈS
    C. Santa Eugènia, 17
    17005 Girona
    Horari d’atenció: de dilluns a divendres, de 10 a 14 h i de 16 a 20 h
    Tel. 972 220 070
    estacio@ajgirona.cat

Compliment dels compromisos

Consultes d'informació generalista

Donar resposta a les consultes d’informació generalista rebudes a través de qualsevol mitjà (presencial, telefònic o per correu electrònic) en un termini màxim de dos dies hàbils.

Periode Respostes donades dins de termini Consultes rebudes Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre 990 1083 91% Semàfor verd
2011  2on Trimestre 1432 1593 90 Semàfor groc
2011  1er Trimestre 1.498 1.645 91% Semàfor verd
Entrevista personal al servei de treball de l’Oficina Jove

Donar hora per a entrevista personal al servei de treball de l’Oficina Jove en un termini no superior a quinze dies.

Periode Actuacions realitzades Actuacions previstes Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre 312 336 93% Semàfor verd
2011  2on Trimestre 357 357 100 Semàfor verd
2011  1er Trimestre 565 616 92% Semàfor verd
Entrevista personal al servei d’habitatge de l’Oficina Jove

Donar hora per a entrevista personal al servei d’habitatge de l’Oficina Jove en un termini no superior a quinze dies.

Periode Hores donades dins de termini Hores donades Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre 437 437 100% Semàfor verd
2011  2on Trimestre 460 460 100 Semàfor verd
2011  1er Trimestre 505 505 100% Semàfor verd
Sol·licituds d’ajuda de Renda Bàsica d’Emancipació

Donar d’alta les sol·licituds d’ajuda de Renda Bàsica d’Emancipació dins del mateix mes en què es rep si disposem de tota la documentació.

Periode Sol·licituds donades d'alta dins de termini Sol·licituds rebudes Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre 24 24 100% Semàfor verd
2011  2on Trimestre 75 75 100 Semàfor verd
2011  1er Trimestre 98 98 100% Semàfor verd
Incidències de la Renda Bàsica d'Emancipació

Tramitar qualsevol incidència relativa a la gestió de la Renda Bàsica d’Emancipació dins la mateixa setmana en què es rep la sol·licitud.

Periode Incidències tramitades dins de termini Incidències Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre 143 143 100% Semàfor verd
2011  2on Trimestre 207 207 100 Semàfor verd
2011  1er Trimestre 198 198 100% Semàfor verd
Periode Sol·licituds inscrites Sol·licituds rebudes Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre 22 22 100% Semàfor verd
2011  2on Trimestre 16 16 100 Semàfor verd
2011  1er Trimestre 20 20 100% Semàfor verd
Queixes i suggeriments

Contestar les queixes i suggeriments que arribin al nostre servei en un temps no superior a quinze dies.

Periode Queixes i suggeriments contestats en un temps inferior a 15 dies Queixes i suggeriments Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre - - - Semàfor gris
2011  2on Trimestre - - - Semàfor gris
2011  1er Trimestre - - - Semàfor gris
 

© 2016 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010