dilluns 31 de març 2025, 02:34:37
Seu electrònica
Us trobeu a: Seu electrònica » L'Ajuntament » Cartes de serveis » Detall de Carta de Serveis
A l’Ajuntament de Girona presumim de ser un equip humà disposat a atendre i solucionar les demandes del conjunt de la ciutadania. Persones al servei de les persones, amb la voluntat de facilitar al màxim els imprescindibles tràmits que comporta viure en qualsevol col·lectivitat organitzada. Des de fa anys hem estat fent un esforç per apropar els nostres serveis i fer-los accessibles a la ciutadania sobre la base dels principis d’igualtat, transparència, participació, eficàcia i eficiència en la gestió. Aquest ha estat i és el nostre compromís en un marc ampli de treball per a la millora i el desenvolupament de la nostra ciutat. Les cartes de servei que ara us presentem volen contribuir a mantenir, i allí on sigui possible augmentar, el nivell de qualitat dels serveis que us oferim. Del vostre nivell d’exigència i de col·laboració, en dependrà, sens dubte, la nostra voluntat de millora permanent.
La nostra feina consisteix a afavorir els processos d’emancipació juvenil dels i les joves de la comarca.
Persones de 16 a 35 anys de la comarca del Gironès.
Per tal de millorar el servei i garantir l’acompliment dels nostres compromisos us demanem que:
Donar resposta a les consultes d’informació generalista rebudes a través de qualsevol mitjà (presencial, telefònic o per correu electrònic) en un termini màxim de dos dies hàbils.
Periode | Respostes donades dins de termini | Consultes rebudes | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 990 | 1083 | 91% |
![]() |
2011 2on Trimestre | 1432 | 1593 | 90 |
![]() |
2011 1er Trimestre | 1.498 | 1.645 | 91% |
![]() |
Donar hora per a entrevista personal al servei de treball de l’Oficina Jove en un termini no superior a quinze dies.
Periode | Actuacions realitzades | Actuacions previstes | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 312 | 336 | 93% |
![]() |
2011 2on Trimestre | 357 | 357 | 100 |
![]() |
2011 1er Trimestre | 565 | 616 | 92% |
![]() |
Donar hora per a entrevista personal al servei d’habitatge de l’Oficina Jove en un termini no superior a quinze dies.
Periode | Hores donades dins de termini | Hores donades | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 437 | 437 | 100% |
![]() |
2011 2on Trimestre | 460 | 460 | 100 |
![]() |
2011 1er Trimestre | 505 | 505 | 100% |
![]() |
Donar d’alta les sol·licituds d’ajuda de Renda Bàsica d’Emancipació dins del mateix mes en què es rep si disposem de tota la documentació.
Periode | Sol·licituds donades d'alta dins de termini | Sol·licituds rebudes | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 24 | 24 | 100% |
![]() |
2011 2on Trimestre | 75 | 75 | 100 |
![]() |
2011 1er Trimestre | 98 | 98 | 100% |
![]() |
Tramitar qualsevol incidència relativa a la gestió de la Renda Bàsica d’Emancipació dins la mateixa setmana en què es rep la sol·licitud.
Periode | Incidències tramitades dins de termini | Incidències | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 143 | 143 | 100% |
![]() |
2011 2on Trimestre | 207 | 207 | 100 |
![]() |
2011 1er Trimestre | 198 | 198 | 100% |
![]() |
Periode | Sol·licituds inscrites | Sol·licituds rebudes | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 22 | 22 | 100% |
![]() |
2011 2on Trimestre | 16 | 16 | 100 |
![]() |
2011 1er Trimestre | 20 | 20 | 100% |
![]() |
Contestar les queixes i suggeriments que arribin al nostre servei en un temps no superior a quinze dies.
Periode | Queixes i suggeriments contestats en un temps inferior a 15 dies | Queixes i suggeriments | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | - | - | - |
![]() |
2011 2on Trimestre | - | - | - |
![]() |
2011 1er Trimestre | - | - | - |
![]() |
© 2025 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010