dijous 21 de novembre 2024, 12:21:41
Seu electrònica
Us trobeu a: Seu electrònica » L'Ajuntament » Cartes de serveis » Detall de Carta de Serveis
Acostar els serveis i equipaments a tota la ciutadania i fer-los al màxim d’accessibles és una de les prioritats de l’Ajuntament de Girona, amb el compromís de millorar l’oferta de manera permanent, de comunicar-la adequadament i de facilitar en tot moment les demandes dels usuaris i usuàries, tot plegat amb la mirada posada en la millora constant de la nostra ciutat.
El Museu d’Història de la Ciutat és un equipament cultural que té la missió de fer conèixer a tothom la nostra història comuna de la millor manera possible, amb els instruments museogràfics de què disposa. Per això, fa recerca, recull, conserva, exposa objectes i documents relatius a Girona, i programa i organitza activitats per difondre encara més el passat i el present de la ciutat. Aquesta carta de serveis pretén donar a conèixer els nostres compromisos perquè se’n faci una valoració permanent que ens haurà d’ajudar a millorar el museu i fer-lo cada dia més obert i accessible a tothom.
La nostra feina consisteix a treballar per recollir, conservar, estudiar i transmetre el patrimoni històric de Girona i donar a conèixer la història de la ciutat al major nombre de persones, de la manera més entenedora possible.
Ajudeu-nos a millorar
Per tal de millorar el servei i garantir l’acompliment dels nostres compromisos de qualitat us demanem la vostra col·laboració:
- Feu un bon ús de les instal·lacions.
- Adreceu-vos al personal municipal per a la resolució de qualsevol problema i/o sol·licitud d’informació.
- Formuleu els suggeriments de millora que estimeu convenients a través dels sistemes establerts.
Tota la ciutadania i a totes les persones que visiten la ciutat.
Com podeu accedir al nostre servei?
- Podeu trobar els horaris i les tarifes a:
http://www.girona.cat/museuciutat/cat/informacio_horaris.php
- Per a visites de grups cal fer la petició amb un mínim de 10 dies d’antelació.
- Per sol·licitar l’ús de les sales del museu cal omplir una instància que s’ha de presentar al Registre d’Entrada de Documents de l’Ajuntament (plaça del Vi, 1 - 17004 Girona), també es pot tramitar per Internet
Al Museu d'història ens comprometem a:
MUSEU D’HISTÒRIA DE LA CIUTAT
Carrer de la Força, 27
17004 Girona
www.girona.cat/museuciutat
Telèfon: 972 222 229
Fax: 972 206 989
museuciutat@ajgirona.cat
Sala d’exposicions
Placeta de l’Institut Vell, 1
17004 Girona
Espais (podeu consultar la programació d’exposicions i
visites d’aquests espais a la web del museu)
Sales Carbonera i Cisterna
Pujada de Sant Feliu, 2
17004 Girona
Refugi antiaeri del Jardí de la Infància
Plaça General Marvà
Visites concertades
Resoldre les peticions de visites col·lectivies al museu en el termini màxim de 10 dies.
Periode | Peticions rebudes | Peticions resoltes en menys de 10 dies | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 3 | 3 | 100% |
Les sol·licituds de donacions d'objectes al museu s'avaluaran i respondran en un termini inferior a 15 dies i es resoldran en el termini màxim de 30 dies.
Periode | Sol·licituds rebudes | Sol·licituds contestades dins de termini | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 1 | 1 | 100% |
Periode | Sol·licituds rebudes | Sol·licituds resoltes dins de termini | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 4 | 4 | 100% |
Les peticions de préstec temporal d'obres per a exposicions temporals es respondran en el termini no superior a 15 dies i es resoldran en el termini màxim de dos mesos.
Periode | Peticions rebudes | Peticions contestades dins de termini | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | - | - | - |
Periode | Peticions rebudes | Peticions resoltes dins de termini | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | - | - | - |
Les consultes sobre fons, orientació en la recerca o informació històrica s'atendran en un termini de 3 i 15 dies respectivament segons es facin mitjançant correu electrònic o postal.
Periode | Consultes rebudes per correu electrònic | Consultes correu electrònic ateses dins de termini | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | 3 | 3 | 100% |
Periode | Consultes rebudes per correu postal | Consultes correu postal ateses dins de termini | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | - | - | - |
Respondre les queixes i suggeriments efectualts mitjançant correu electrònic o postal en un termini màxim de 3 i 15 dies respectivament
Periode | Queixes rebudes per correu electrònic contestades en menys de 3 dies | Queixes rebudes correu electrònic | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | - | - | - |
Periode | Queixes rebudes per correu postal contestades en menys de 15 dies | Queixes rebudes correu postal | Grau d'acompliment | Semàfor |
---|---|---|---|---|
2011 3er Trimestre | - | - | - |
© 2024 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010