Ajuntament de Girona

divendres 29 de juliol 2016, 21:40:23

Català   |   Castellano

Portada   |   Mapa Web   |   Ajuda

Us trobeu a:   Seu electrònica  » L'Ajuntament  » Cartes de serveis  »  Detall de Carta de Serveis

Museu d'Història de la Ciutat

Presentació

Acostar els serveis i equipaments a tota la ciutadania i fer-los al màxim d’accessibles és una de les prioritats de l’Ajuntament de Girona, amb el compromís de millorar l’oferta de manera permanent, de comunicar-la adequadament i de facilitar en tot moment les demandes dels usuaris i usuàries, tot plegat amb la mirada posada en la millora constant de la nostra ciutat.
El Museu d’Història de la Ciutat és un equipament cultural que té la missió de fer conèixer a tothom la nostra història comuna de la millor manera possible, amb els instruments museogràfics de què disposa. Per això, fa recerca, recull, conserva, exposa objectes i documents relatius a Girona, i programa i organitza activitats per difondre encara més el passat i el present de la ciutat. Aquesta carta de serveis pretén donar a conèixer els nostres compromisos perquè se’n faci una valoració permanent que ens haurà d’ajudar a millorar el museu i fer-lo cada dia més obert i accessible a tothom.

 


Què fem ?

La nostra feina consisteix a treballar per recollir, conservar, estudiar i transmetre el patrimoni històric de Girona i donar a conèixer la història de la ciutat al major nombre de persones, de la manera més entenedora possible.
 

Ajudeu-nos a millorar
Per tal de millorar el servei i garantir l’acompliment dels nostres compromisos de qualitat us demanem la vostra col·laboració:
- Feu un bon ús de les instal·lacions.
- Adreceu-vos al personal municipal per a la resolució de qualsevol problema i/o sol·licitud d’informació.
- Formuleu els suggeriments de millora que estimeu convenients a través dels sistemes establerts.


Què oferim ?

  • Exposició permanent (des de la prehistòria fins a la transició democràtica del s. XX, 14 sales).
  • Exposicions temporals
  • Exposicions monogràfiques:
    - Els pioners de la industrialització.
    - La Sardana i la Cobla.
    - El fons d’art contemporani.
  • Activitats:
    - Visites guiades, teatralitzades, en diferents idiomes.
    - Activitats infantils i familiars.
    - Tallers i jocs.
    - Conferències, cursos i seminaris, jornades de debat.
    - Itineraris per la ciutat.
  • Suport educatiu i material didàctic.
  • Lloguer i cessió d’espais.

A qui ens adrecem ?

Tota la ciutadania i a totes les persones que visiten la ciutat.

Com podeu accedir al nostre servei?
- Podeu trobar els horaris i les tarifes a:
http://www.girona.cat/museuciutat/cat/informacio_horaris.php
- Per a visites de grups cal fer la petició amb un mínim de 10 dies d’antelació.
- Per sol·licitar l’ús de les sales del museu cal omplir una instància que s’ha de presentar al Registre d’Entrada de Documents de l’Ajuntament (plaça del Vi, 1 - 17004 Girona), també es pot tramitar per Internet


El nostre compromís

Al Museu d'història ens comprometem a:

  1. Organitzar un mínim de dues exposicions temporals l’any sobre temàtica relacionada amb el passat i el present de la ciutat.
  2. Comunicar les activitats programades amb 60 dies d’antelació com a màxim.
  3. Resoldre les peticions de visites col·lectives al museu en el termini màxim de 10 dies.
  4. Avaluar i respondre les sol·licituds de donacions d’objectes al museu en un termini inferior a 15 dies i resoldre-les en el termini màxim de 30 dies.
  5. Respondre les peticions de préstec temporal d’obres per a exposicions temporals en un termini no superior a 15 dies i resoldre- les en el termini màxim de dos mesos.
  6. Atendre les consultes sobre fons, orientació en la recerca o informació històrica en un termini de 3 i 15 dies respectivament segons es facin mitjançant correu electrònic o postal.
  7. Atendre en un termini de 10 minuts les queixes i suggeriments presencials. Respondre les queixes i suggeriments efectuats mitjançant correu electrònic o postal en un termini màxim de 3 i 15 dies respectivament.

Contacte

MUSEU D’HISTÒRIA DE LA CIUTAT
Carrer de la Força, 27
17004 Girona
www.girona.cat/museuciutat
Telèfon: 972 222 229
Fax: 972 206 989
museuciutat@ajgirona.cat

Sala d’exposicions
Placeta de l’Institut Vell, 1
17004 Girona
Espais (podeu consultar la programació d’exposicions i
visites d’aquests espais a la web del museu)

Sales Carbonera i Cisterna
Pujada de Sant Feliu, 2
17004 Girona

Refugi antiaeri del Jardí de la Infància
Plaça General Marvà
Visites concertades

Compliment dels compromisos

Visites col·lectives al museu

Resoldre les peticions de visites col·lectivies al museu en el termini màxim de 10 dies.

Periode Peticions rebudes Peticions resoltes en menys de 10 dies Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre 3 3 100% Semàfor verd
Donacions d'objectes al museu

Les sol·licituds de donacions d'objectes al museu s'avaluaran i respondran en un termini inferior a 15 dies i es resoldran en el termini màxim de 30 dies.

Periode Sol·licituds rebudes Sol·licituds contestades dins de termini Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre 1 1 100% Semàfor verd
Periode Sol·licituds rebudes Sol·licituds resoltes dins de termini Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre 4 4 100% Semàfor verd
Préstec temporal d'obres per a exposicions temporals

Les peticions de préstec temporal d'obres per a exposicions temporals es respondran en el termini no superior a 15 dies i es resoldran en el termini màxim de dos mesos.

Periode Peticions rebudes Peticions contestades dins de termini Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre - - - Semàfor gris
Periode Peticions rebudes Peticions resoltes dins de termini Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre - - - Semàfor gris
Consultes sobre fons, orientació en la recerca o informació històrica

Les consultes sobre fons, orientació en la recerca o informació històrica s'atendran en un termini de 3 i 15 dies respectivament segons es facin mitjançant correu electrònic o postal.

Periode Consultes rebudes per correu electrònic Consultes correu electrònic ateses dins de termini Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre 3 3 100% Semàfor verd
Periode Consultes rebudes per correu postal Consultes correu postal ateses dins de termini Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre - - - Semàfor gris
Queixes i suggeriments

Respondre les queixes i suggeriments efectualts mitjançant correu electrònic o postal en un termini màxim de 3 i 15 dies respectivament

Periode Queixes rebudes per correu electrònic contestades en menys de 3 dies Queixes rebudes correu electrònic Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre - - - Semàfor gris
Periode Queixes rebudes per correu postal contestades en menys de 15 dies Queixes rebudes correu postal Grau d'acompliment Semàfor
2011  3er Trimestre - - - Semàfor gris
 

© 2016 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010