Sol·licitud d'inscripció al registre de sol·licitants d'habitatges de protecció oficial
Sol·licitud d'inscripció al registre de sol·licitants d'habitatges de protecció oficial.
Obtenir instància
Tramitar en línia
- On adreçar-se:
- OFICINA D'ASSISTÈNCIA EN MATÈRIA DE REGISTRE OAMR
- 972 419 010
- www.girona.cat/ic
- A qui va adreçat:
- - Les persones físiques o jurídiques que tinguin capacitat d'obrar d'acord amb les normes civils
- Els/les menors d'edat per a l'exercici i la defensa d'aquells dels seus drets i interessos l'actuació dels quals estigui permesa per l'ordenament jurídic sense l'assistència de la persona que n'exerceixi la pàtria potestat, tutela o curatela. S'exceptua el supòsit dels/de les menors incapacitats/des, quan l'extensió de la incapacitació afecti l'exercici i la defensa dels drets o interessos de què es tracti.
- Quan la Llei així ho declari expressament, els grups d'afectats/des, les unions i entitats sense personalitat jurídica i els patrimonis independents o autònoms.
- Com fer-ho:
- - Telemàticament mitjançant la Seu Electrònica
- Correu postal
- Presencialment al Registre electrònica general
- Als registres electrònics generals de:
a)L'Administració General de l'Estat
b) Les administracions de les Comunitats Autònomes
c) Les entitats que integren l'Administració local
d) El sector públic institucional (la seva integració està regulada a l'article 2.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre)
- A les oficines de Correus, tal com s'estableixi reglamentàriament
- A les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger
- A les oficines d'assistència en matèria de registres
- En qualsevol altre que estableixin les disposicions vigents
- Requisits previs:
- Estar empadronat al municipi on es presenta la sol·licitud
- Documentació que cal aportar:
- Sol·licitud d'inscripció al registre de sol·licitants d'habitatges de protecció oficial i a la Borsa:
- Justificant d'ingressos de la unitat familiar
- Document identificatiu de la persona interessada
- Llibre de família
- Declaració de renda
- Justificació de circumstàncies especials: familiars, econòmics...
- Document identificatiu de les persones majors de setze anys
Especificacions de la documentació a aportar:
La resta de documentació addicional que cal lliurar depèn en cada cas de la situació específica que calgui acreditar; per exemple, en el cas de persones separades o divorciades, han d'aportar el conveni regulador i la sentència que l'aprova.
- Legislació
- - Llei 18/2007, del 28 de desembre, del Dret a l'habitatge
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procedimient Administratiu Comú d'els Administracions Públiques
- Termini resolució
- - 3 mesos
- Silenci administratiu
- Positiu