Sol·licitud d'alta al servei de teleassistència
És un servei preventiu i assistencial, pensat per atendre situacions de soledat i per garantir una reacció ràpida i eficaç davant d'emergències socials i sanitàries. Mitjançant un petit dispositiu que la persona usuària del servei porta damunt, i a través de la línia telefònica, pot posar-se en contacte 24 hores al dia i 365 dies a l'any, amb una centraleta que atén les seves necessitats.
Obtenir instància
Tramitar en línia
- On adreçar-se:
- OFICINA D'ASSISTÈNCIA EN MATÈRIA DE REGISTRE OAMR
- 972 419 010
- www.girona.cat/ic
- A qui va adreçat:
- - Persones majors de 65 anys
- Com fer-ho:
- - Telemàticament mitjançant la Seu Electrònica
- Correu postal
- Presencialment al Registre electrònica general
- Als registres electrònics generals de:
a)L'Administració General de l'Estat
b) Les administracions de les Comunitats Autònomes
c) Les entitats que integren l'Administració local
d) El sector públic institucional (la seva integració està regulada a l'article 2.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre)
- A les oficines de Correus, tal com s'estableixi reglamentàriament
- A les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger
- A les oficines d'assistència en matèria de registres
- En qualsevol altre que estableixin les disposicions vigents
- Requisits previs:
- Persones majors de 65 anys que, a conseqüència de l'edat, no es poden valer per elles mateixes però que encara resideixen a casa seva.
Tindran prioritat les sol·licituds presentades per a persones que tinguin 85 anys.
- Documentació que cal aportar:
- Alta al servei de teleassistència:
- Justificant d'ingressos de la unitat familiar
- Informe mèdic i de tractaments, actualitzat
- Llibre de família
- Document identificatiu de la persona interessada
- Observacions:
- Un cop formalitzada la sol·licitud el departament de Serveis Socials es posarà en contacte amb vosaltres per tal de concertar una visita al vostre domicili per fer una valoració.
En cas que sigui favorable es notificarà a l'empresa que instal·li el servei.
Un cop el sistema estigui en funcionament, l'Ajuntament, mitjançant domiciliació bancària, us trasmetrà els rebuts corresponents al servei.
Cal que al domicili on resideixi la persona sol·licitant hi hagi línia telefònica.
- Més informació
-
Ordenances fiscals
-
Gent gran i persones dependents