Comunicat d'oferiment de documentació a l'Arxiu Municipal de Girona
Qualsevol persona o entitat pot fer donació de material (textual, imatge, àudio...) relacionat amb la ciutat de Girona a l'Arxiu Municipal.
Obtenir instància
Tramitar en línia
- On adreçar-se:
- OFICINA D'ASSISTÈNCIA EN MATÈRIA DE REGISTRE OAMR
- 972 419 010
- www.girona.cat/ic
- A qui va adreçat:
- - Les persones físiques o jurídiques que tinguin capacitat d'obrar d'acord amb les normes civils
- Els/les menors d'edat per a l'exercici i la defensa d'aquells dels seus drets i interessos l'actuació dels quals estigui permesa per l'ordenament jurídic sense l'assistència de la persona que n'exerceixi la pàtria potestat, tutela o curatela. S'exceptua el supòsit dels/de les menors incapacitats/des, quan l'extensió de la incapacitació afecti l'exercici i la defensa dels drets o interessos de què es tracti.
- Quan la Llei així ho declari expressament, els grups d'afectats/des, les unions i entitats sense personalitat jurídica i els patrimonis independents o autònoms.
- Com fer-ho:
- - Telemàticament mitjançant la Seu Electrònica
- Correu postal
- Presencialment al Registre electrònic general
- Als registres electrònics generals de:
a) L'Administració General de l'Estat
b) Les administracions de les Comunitats Autònomes
c) Les entitats que integren l'Administració local
d) El sector públic institucional (la seva integració està regulada a l'article 2.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre)
- A les oficines de Correus, tal com s'estableixi reglamentàriament
- A les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger
- A les oficines d'assistència en matèria de registres
- En qualsevol altre que estableixin les disposicions vigents
- Observacions:
- És aconsellable contactar prèviament amb l'Arxiu Municipal de Girona.
- Legislació
- - Llei 10/2001, de 13 de juliol, d'arxius i documents de Catalunya.
- Reglament Arxiu Municipal de Girona, aprovat pel ple en data 12 de febrer de 1993.
- Silenci administratiu
- Negatiu