Ajuntament de Girona

dimecres 1 de juny 2016, 03:32:44

Català   |   Castellano

Portada   |   Mapa Web   |   Ajuda

Us trobeu a:   Seu electrònica  » Tràmits i serveis  » Catàleg de tràmits  » Catàleg de tràmits. Tots els tràmits de la A a la Z  »  Comunicació d'incidències en la contractació

Comunicació d'incidències en la contractació

Comunicació per part de les empreses licitadores de qualsevol incidència que pugui sortir de la seva relació contractual amb l'Ajuntament de Girona.


Obtenir instància     Tramitar en línia

On adreçar-se:
OFICINA INFORMACIÓ I ATENCIÓ CIUTADANA
972 419 010
www.girona.cat/ic

A qui va adreçat:
- Tothom qui aporti un document original de representació d'una empresa
- Tothom que aporti un document original de poders notarials per actuar en nom de l'empresa interessada

Com fer-ho:
La sol·licitud, omplerta i signada, es pot lliurar:
- Telemàticament mitjançant la Seu Electrònica
- Presencialment a les diferents seus de l'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana
- Correu postal

Compliment Llei 11/2007
Mig

 

© 2016 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010