Sol·licitud de presa d'imatges a l'interior de l'Arxiu Municipal
	Sol·licitud d'enregistrament d'imatges a l'interior de l'equipament.
	Obtenir instància
   
Tramitar en línia
	
		
			
				
					- On adreçar-se:
- OFICINA D'ASSISTÈNCIA EN MATÈRIA DE REGISTRE OAMR
- 972 419 010
- www.girona.cat/ic
- A qui va adreçat:
- - Les persones físiques o jurídiques que tinguin capacitat d'obrar d'acord amb les normes civils
 - Els/les menors d'edat per a l'exercici i la defensa d'aquells dels seus drets i interessos l'actuació dels quals estigui permesa per l'ordenament jurídic sense l'assistència de la persona que n'exerceixi la pàtria potestat, tutela o curatela. S'exceptua el supòsit dels/de les menors incapacitats/des, quan l'extensió de la incapacitació afecti l'exercici i la defensa dels drets o interessos de què es tracti.
 - Quan la Llei així ho declari expressament, els grups d'afectats/des, les unions i entitats sense personalitat jurídica i els patrimonis independents o autònoms.
					
	
				
					- Com fer-ho:
- - Telemàticament mitjançant la Seu Electrònica
 - Correu postal
 - Presencialment al Registre electrònic general
 - Als registres electrònics generals de:
 
 a) L'Administració General de l'Estat
 b) Les administracions de les Comunitats Autònomes
 c) Les entitats que integren l'Administració local
 d) El sector públic institucional (la seva integració està regulada a l'article 2.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre)
 
 - A les oficines de Correus, tal com s'estableixi reglamentàriament
 - A les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger
 - A les oficines d'assistència en matèria de registres
 - En qualsevol altre que estableixin les disposicions vigents
					
				
					- Cost del servei:
- Segons ordenances fiscals
					
				
				
				    
								
				
					
				
				
					- Observacions:
- El pagament de la taxa es farà a porteriori, un cop calculat l'import definitiu per part del departament.
 És aconsellable contactar prèviament amb l'Arxiu Municipal de Girona, a través de:
 - l'Arxiu Administratiu de l'Ajuntament
 - l'Arxiu Històric de la Ciutat
 - el Centre de Recerca i Difusió de la Imatge (CRDI)
					
				
				
					- Legislació
- - Reglament de l'Arxiu Municipal de Girona, aprovat pel Ple en data 12 de febrer de 1993.
					
				
				
					- Termini resolució
- 3 mesos
					
				
				
					- Silenci administratiu
- Negatiu
					
				
									
				
				
				
				
					- Més informació
- 
						
							
							Ordenances fiscals