Ajuntament de Girona

dissabte 10 d'abril 2021, 17:34:30

Català   |   Castellano

Portada   |   Mapa Web   |   Ajuda

Us trobeu a:   Seu electrònica  » Tràmits i serveis  » Registre electrònic  » Catàleg de tràmits. Tots els tràmits de la A a la Z  »  Sol·licitud d'autorització de venda de productes del sector d'artesania per al Mercat de Nadal

Sol·licitud d'autorització de venda de productes del sector d'artesania per al Mercat de Nadal

Sol·licitud d'autorització de venda d'artesania i altres productes no alimentaris (flors, palmes, arbres de Nadal, etc) al Mercat de Nadal.


Obtenir instància     Tramitar en línia


On adreçar-se:
OFICINA D'ASSISTÈNCIA EN MATÈRIA DE REGISTRE OAMR
972 419 010
www.girona.cat/ic

A qui va adreçat:
- Les persones físiques o jurídiques que tinguin capacitat d'obrar d'acord amb les normes civils
- Els/les menors d'edat per a l'exercici i la defensa d'aquells dels seus drets i interessos l'actuació dels quals estigui permesa per l'ordenament jurídic sense l'assistència de la persona que n'exerceixi la pàtria potestat, tutela o curatela. S'exceptua el supòsit dels/de les menors incapacitats/des, quan l'extensió de la incapacitació afecti l'exercici i la defensa dels drets o interessos de què es tracti.
- Quan la Llei així ho declari expressament, els grups d'afectats/des, les unions i entitats sense personalitat jurídica i els patrimonis independents o autònoms.

Com fer-ho:
- Telemàticament mitjançant la Seu Electrònica
- Correu postal
- Presencialment al Registre electrònica general
- Als registres electrònics generals de:

a)L'Administració General de l'Estat
b) Les administracions de les Comunitats Autònomes
c) Les entitats que integren l'Administració local
d) El sector públic institucional (la seva integració està regulada a l'article 2.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre)

- A les oficines de Correus, tal com s'estableixi reglamentàriament
- A les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger
- A les oficines d'assistència en matèria de registres
- En qualsevol altre que estableixin les disposicions vigents

Documentació que cal aportar:

- Fotocòpia de l'alta al padró de l'IAE, en el cas de no ser local
- Fotocòpia de l'alta a la Seguretat Social com a autònoms
- Carnet artesà en el cas de venda d'artesania
- Fotocòpia del document identificatiu de la persona sol·licitant
- Fotocòpia de l'assegurança de responsabilitat civil
- Declaració responsable
- Instància específica.

Observacions:
Presentació de sol·licituds del 27 d'octubre al 24 de novembre de 2020 (ambdós inclosos)
S'ha d'adjuntar la declaració responsable conforme s'està en possessió de tota la documentació necessària per l'exercici de l'activitat, el model el trobareu a l'apartat de "més informació", situat a la part inferior de l'explicació del tràmit.

Legislació
- Ordenances fiscals i preus públics
- Reglament de Fires i mercats al carrer de Girona

Termini resolució
2 mesos

Silenci administratiu
Negatiu

Més informació
Bases reguladores de les autoritzacions de venda al Mercat de Nadal
Més informació
Ordenances fiscals

 

© 2021 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010