Ajuntament de Girona

diumenge 23 de juliol 2017, 12:46:28

Català   |   Castellano

Portada   |   Mapa Web   |   Ajuda

Us trobeu a:   Seu electrònica  » Tràmits i serveis

Tràmits i serveis en línia

El registre electrònic de l’Ajuntament de Girona és l'accés per mitjans electrònics al registre general de documents de l’Ajuntament i s'hi pot accedir durant les 24 hores del dia, cada dia de l’any.

Si es vol sol·licitar a través d'Internet i el tràmit està habilitat per fer-lo, cal que la persona interessada disposi d’un certificat electrònic reconegut per l’Agència Catalana de Certificació (CATCert), és a dir, un idCAT, e-DNI, T-CAT o el Camerfirma per a empreses. Els certificats electrònics de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT) també són vàlids.

 

Registre presencial:

El registre general d'entrada de documents de l'Ajuntament de Girona es troba a les Oficines d'Informació i Atenció Ciutadana que podeu trobar tant als baixos de l'Ajuntament com també a cada barri amb tot allò que fins fa poc només es podia fer a l'Ajuntament.

 

MÉS INFORMACIÓ:

 

© 2017 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010