Ajuntament de Girona

diumenge 24 de setembre 2017, 10:46:41

Català   |   Castellano

Portada   |   Mapa Web   |   Ajuda

Catàleg de tràmits del Registre electrònic

El catàleg de tràmits és la guia de tots els tràmits que l’Ajuntament de Girona ofereix a la ciutadania, les empreses i les entitats amb l’objectiu d'informar i donar a conèixer l’oferta de tràmits, informació sobre els requisits, procediments necessaris, models d’instància... i, fins i tot, la possibilitat de fer-ne la tramitació en línia amb signatura, segons el cas.

 Es pot tramitar amb certificat electrònic 
 Només es pot tramitar presencialment

Nou tràmit genèric

Aquest tràmit permet presentar una sol·licitud o aportar documentació a l'Ajuntament quan no existeix un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.

IMPORTANT!: És important utilitzar el tràmit que pertoqui per cada cas ja que pot incloure una instància específica amb dades addicionals i la necessitat d'adjuntar-hi uns documents per a la resolució de la sol·licitud que no se us mostraran en aquest tràmit genèric.

Tràmit genèric

Tràmits específics

Podeu trobar el tràmit específic que necessiteu o bé buscant a través del cercador que trobareu a la part superior dreta de la seu electrònica o bé als llistats de tràmits que trobareu a continuació. Els tràmits estan classificats segons si es tracta d'un recurs, al·legació, comunicat, denúncia, reclamació o sol·licitud.

 

© 2017 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010