Ajuntament de Girona

dimecres 18 de juliol 2018, 10:39:15

Català   |   Castellano

Portada   |   Mapa Web   |   Ajuda

Tràmits interns del personal i membres de la corporació

Amb l’entrada en vigor de la nova Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s’exigeix l’obligació de relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques (article 14.2) als empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d’empleat públic, tal com determini reglamentàriament cada Administració. En aquest apartat també s'inclouen els tràmits electrònics dirigits als membres de la corporació.



Es pot tramitar amb certificat electrònic
Només es pot tramitar presencialment
 

© 2018 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010