dijous 5 de desembre 2024, 22:24:41
Seu electrònica
Us trobeu a: Seu electrònica » Tràmits e-Registre » Multes, denúncies i reclamacions
És un tauler electrònic que li permet consultar les notificacions d'expedients sancionadors en matèria de trànsit (infraccions de la normativa sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària) i que s'utilitza per notificar a l'interessat quan no s'ha pogut efectuar la notificació ni al seu domicili, ni a l'adreça electrònica viària o en les equivalents de les comunitats autònomes amb competències executives en matèria de trànsit. Podeu acedir-hi a través d'aquest enllaç.
Recursos: Petició fonamentada per a l’anul·lació o la modificació d’una resolució administrativa o acte administratiu com pot ser, per exemple, una sanció econòmica, una denegació ferma a una sol·licitud presentada, la liquidació d’un impost o una taxa, etc.
Al·legacions: Petició fonamentada en defensa de drets individuals o col·lectius prèvia a una resolució administrativa relacionada, per exemple, amb expedients sancionadors, propostes de denegació de sol·licituds, plans i projectes urbanístics, etc.
Denúncies: Comunicació d’irregularitats, deficiències i/o actes il·legals per a la seva resolució i, si fos el cas, la seva sanció. Si la persona denunciant vol acollir-se a l’anonimat cal que ho demani explícitament de manera fonamentada, d’acord amb els supòsits que preveu la llei.
Reclamacions: Queixa sobre irregularitats o deficiències d’algun servei o instal·lació municipal, que pot incloure la sol·licitud d’una indemnització econòmica per responsabilitat patrimonial de l’Ajuntament i, per tant, al marge del procediment administratiu general.
© 2024 Ajuntament de Girona
Plaça del Vi, 1 – 17004 Girona
Telèfon: 972 419 000 / 972 419 010